28 Aralık 2014 Pazar

1964 - Afilli Delikanlılar

1
Hadi al voltanı da ense traşını görelim.
2
Boşver, biz dalgamıza bakalım bey abicim.
3
Ben seninle dans etmek için ülke zaptederim Necla.
4
Aynasızlarla başımız belada be abi, çaktılar bizim davayı.
5
Önce bize erkek olduğunu ispatla bakalım. Git hastaneden erkek olduğunu gösteren rapor al gel. Hadi!
6
Ölmüş eşek kurttan korkar mı hiç! Senin için değil iş olduğu için çalacağım o altınları.
7
Sus daha fazla konuşma Selim. Korkuyorum. Bulutlarda gibiyim.
8
Bak şu maça beyine. Ben zenginim diyor resmen hıyar, yürüüü alalım façasını.
9
Eh be geldik yine Mehtap Palas a. ( sahilde kasaların üzerine yattıkları yer)
10
Abi hayatımızda 72 yollu dalavere var ama bu farklı. Geri vereceksin o mücevherleri dimi abi?
11
Beni sevme, yalvarırım beni bırak Necla.

Hiç yorum yok: